FuelMiser banner  
خانه درباره ی ما   فیول مایزر در اخبار    چگونگی خرید محصولات ما    رانندگان ایمن کشور    سوالات رایج    تماس با ما     

 

چگونگی نصب فیول مایزر ام پی اکس

نصب بهینه ساز سوخت در کوتاه ترین زمان ممکن بدون نیاز به هیچ گونه ابزاری انجام می شود، چگونگی نصب این دستگاه در کاتالوگی کوچک به همراه هر دستگاه بهینه ساز موجود است، روش نصب دستگاه به این صورت است.

لطفا قبل از شروع نصب فیول مایزر ام پی اکس طریقه ی نصب را به دقت دنبال کنید

1.
نزدیکترین خط ورود سوخت به کاربراتور یا انژکتور سوخت را بیابید.
نصب فیول مایزر - مرحله اول

2.
دو نیمه ی بهینه ساز سوخت را بر روی خط سوخت نصب کنید.
نصب فیول مایزر - مرحله دوم

3.
بست پلاستیکی را بر روی شیار دو نیمه قرار دهید بست ها را محکم کنید.
نصب فیول مایزر - مرحله سوم

4.
مرحله نصب قطعه به پایان رسیده است.
نصب فیول مایزر - مرحله چهارم

اگر بهینه ساز سوخت به درستی نصب شده باشد نباید بر روی خط سوخت سر بخورد، در غیر این صورت بایستی یکی یا هر دوی لوله های لاستیکی را بر روی خط سوخت قبل از نصب بهینه ساز سوخت نصب کنید.

تصویه ی سوخت به وسیله ی میدان مغناطیسی قدرتمندی که توسط بهینه ساز سوخت صورت می گیرد باعث میشود سوخت خودروی شما کامل تر بسوزد، و هیچ تغییر ماندگاری را به جای نمی گذارد که باعث فک وارانتی خودروی شما بشود.


نکته محل نصب:

1. خودرو های کاربراتوری (بر روی لوله سوخت ورودی به کاربراتور با رعایت 3 سانتیمتر فاصله).

2. خودرو های انژکتوری (بروی لوله لاستیکی ورودی سوخت به ریل انژکتور با رعایت 3 سانتیمتر فاصله).

3. از نصب دستگاه بر روی لوله های فلزی خود داری گردد.


چگونه بهینه ساز سوخت را برروی خودروهای انژکتوری تنظیم کنیم؟

ابتدا قطعه بهینه ساز مصرف سوخت را طبق اموزش گفته شده در بالا نصب می کنید.

قسمت بعد با خودروی (قطعه) نصب شده فاصله حدود 15 کیلومتر طی می کنید، بعد از این فاصله خودرو را متوقف می کنید و موتور را خاموش می کنید، پیاده می شوید و کاپوت ماشین را بالا می زنید و بست منفی باتری را با (اچال شماره 10 رینگی یا تخت) باز می کنید به مدت زمان 5 دقیقه می گذاریم بسته منفی باز باشد بعد از 5 دقیقه بسته منفی را در سر جای خود قرار می دهیم و مثل وضعیت اول محکم می کنید و کاپوت ماشین را می بندید، سپس سوار ماشین شده و موتور را روشن می کنید توجه کنید ماشین نباید حرکت کند یا در دنده باشد در (حالت توقف و ساکن) موتور را روشن می کنید (به هیچ عنوان موتور زیر بار کولر ماشین، بخاری ماشین و یا سیستمی باشد که باعث ایجاد فشار و بار بر روی موتور باشد، نباشد) و بعد از رعایت کردن شرایط بالا موتور ماشین را گاز می دهیم به طوری که دور موتور بر روی عدد 2000 دور باشد و به مدت 5 دقیقه ثابت دور موتور را نگه می دارید نه (دور موتور از روی عدد 2000 دور) بالا برود نه پایین و بعد از این مدت پای خود را از روی پدال گاز بر می داریم و موتور را به حالت اولیه رها می کنیم، حالا تنظیمات مربوطه به قطعه بهینه ساز مصرف سوخت تمام شده و شما می توانید با خاطری اسوده از اتومبیل خود استفاده کنید.


نکته اول:

1. تنظیمات گفته شده در بالا فقط جنبه یک تنظیم موتور ساده دارد و هیچ ضرر و اسیبی به موتور اتومبیل شما نمی رساند.

2. اگر طبق دستور تنظیم بالا عمل نکردید یا یک قسمت از کار را درست انجام ندادید باید (قطعه بهینه ساز مصرف سوخت) را از روی اتومبیل خود باز کنید و مسافت 30 کیلومتر را بپیمایید تا اطلاعات موتور به حالت اول برگردد و بعد دوباره طبق دستور نصب قطع عمل کنید و (قطعه بهینه ساز مصرف سوخت) را به طور صحیح نصب کنید و بعد دوباره طبق دستور عمل تنظیم موتور گفته شده در بالا عمل کنید تا به نتیچه مثبت و کارکرد دقیق قطعه برسید، در غیر این صورت هیچ جواب مثبتی نخواهید گرفت مهمترین نکته نصب این قطعه بر روی خودرو های انژکتوری دستور عمل تنظیم موتور بالا می باشد.


نکته دوم:

1. زمانی که 5 دقیقه بست منفی باتری را برمی داریم برای این کار است که در این مدت زمان ECU ماشین ریست شده و اطلاعات در مورد سوخت موقت پاک شده و اماده دریافت اطلاعات سوخت جدید که در اثر گذاری از قطعه بهینه ساز مصرف سوخت نصب شده بر روی موتور ماشین ایجاد می شود دریافت کند.

2. قسمت بعد که 5 دقیقه موتور را گاز می دهیم بر روی دور موتور ثابت 2000 دور، در این مدت زمان انژکتور های موتور سرد شده و اطلاعات سوخت جدید که در اثر تاثیر گذاری قطعه بهینه ساز مصرف سوخت نصب شده بر روی موتور ماشین ایجاد می شود در مرحله بالا که ECU ریست شده به جای اطلاعات قبلی ذخیره می شود.

3. این عمل باعث تنظیم شدن موتور با قطعه بهینه ساز مصرف سوخت می شود که اثر گذاری خوبی بروی اطلاعات حاصل شده از قطعه و ست شدن ان با ECU ماشین می شود.


تفاوت میان بهینه ساز سوخت با بهینه ساز سوخت حرفه ایی چیست؟

بهینه ساز سوخت از دو مگنت نئودیمیومی برای ایجاد یک میدان مغناطیسی با قدرت 8000 گوس استفاده می کند در حالی که بهینه ساز سوخت حرفه ای از مگنتهای فوق قدرتمند نئودیمیم که یک میدان مغناطیسی با قدرت 22000 گوس تولید می کند.

بهینه ساز سوخت در آزمایش ها نشان داد که علاوه بر کاهش 24 درصد از مصرف سوخت از نشت گازهای مضر سوختی می کاهد.


پیدا کردن شلنگ سوخت صحیح (ورودی):
بیشتر خودروهای انژکتور از 2 شلنگ سوخت استفاده می کنند، شلنگ سوخت ورودی ( که فیول مایزر بایستی بر روی این شلنگ نصب شود ) که سوخت را از باک به موتور منتقل می کند و شلنگ سوخت خروجی که پس مانده ی سوخت را از موتور به باک بر میگرداند. شناسایی شلنگ سوخت ورودی ممکن است مشکل باشد. به خاطر داشته باشید که فیول مایزر تنها زمانی کارایی دارد که بر روی شلنگ سوخت ورودی قرار بگیرد. تشخیص شلنگ سوخت ورودی از خروجی می تواند مشکل باشد از آنجایی که هر دو شلنگ به قسمت یکسانی بر روی خودرو نصب شده اند. در برخی از خودروها شلنگ ورودی از شلنگ خروجی بلندتر است. علاوه بر این شلنک سوخت می تواند با اطلاعاتی که روی آن نوشته شده مانند "به سمت موتور" مشخص می شود. در کل فیول مایزر بایستی بر روی شلنگ سوخت داخل محفظه ی موتور نصب شود. اگر قادر به نصب فیول مایزر در محفظه ی موتور نیستید می توانید فیول مایزر را در زیر خودرو نصب کنید. شلنگ سوخت ورودی را با بررسی کردن اینکه کدام شلنگ از فیلتر سوخت عبور می کند را می توان پیدا کرد. زمانی که محل فیلتر سوخت را پیدا کردید، فیول مایزر را ما بین موتور و فیلتر سوخت نصب کنید. برای کارکرد بهتر فیول مایزر، ما پیشنهاد می کنیم که دستگاه را تا جای ممکن نزدیک به محل احتراق نصب کنید. دستگاه فیول مایزر با نصب در هر قسمت شلنگ سوخت کارایی خود را دارد اما اگر آن را در محل مشخص شده نصب کنید نتایج بهتری را به شما ارائه می کند.

اگر در زمینه ی خودرو اطلاعاتی ندارید:
این طریقه ی نصب را پرینت گرفته و آن را به مرکز خدمات خود نشان داده و بخواهید تا خط سوخت ورودی را به شما نشان داده یا فیول مایزر را برای شما نصب کنند. برای این خدمات هزینه ایی که شما پرداخت خواهید کرد بسیار ناچیز خواهد بود

همیشه ایمنی را در اولویت قرار دهید: فیول مایزر دستگاه ایمنی است اما از آنجایی که با اجزای موتور خودرو در ارتباط است نباید به طور مستقیم با سطوح داغ خودرو مانند موتور، سیستم اگزوز و غیره در تماس باشد تا گرمای بیش از حد به شلنگ سوخت وارد نشود.

لطفا سوالات خود را به این آدرس ایمیل کنید info@fuelmiser.ir

 

 
veri_sign
حریم خصوصی
 



.Copyright © 2008-, FUELMiser®, Inc. New York, NY. All rights reserved. Patented USA and Internationally
.Company B.A.G.S